Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Abim Oral Kolem Oldu
cinsel ilişki yapmak amyalamak amasokmak
-----------
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
bize böyle karısınısiktiren dek gelmez
-----------
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1
gerçek olp olmadıını bilmiorum ama size çk acıdım
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ben sıkmek isterim seni
-----------

Reklam Alani

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

cok şişman kadın pornosi izle sexs hikayesi


cok şişman kadın pornosi izle

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Arkadasim
Arkadasim benim hikayem sadece benim fantazim oldugunu sandigim ama aslinda sadece benim fantazim olmadigini gördügüm bir olaydir ben evli bir kadini
100
Bayiltana Kadar
Merhabalar,daha once ki hikayelerimi okuyanlar karim Nurayi nasil uyutarak baskalarina siktirdigimi hatirlayacaklardir.3 kez boyle bir zevki yasadikta
188
am yalatıp sik yaladım
slm ben antalyadan berna sitedeki hikayeleri okudum ve bende yaşadığım bi olayı yazmak istedim direk olaya giricem..ben 19yaşındayımm lise lise son öğ
3163
Rehber 2
Rehber 2 Tekrar merhaba. Geçen sefer rehberlik yaptığım Bodrum’daki otelde başıma gelenleri anlatmaya başlamıştım. Yorucu geçen otobüs yolculuğ
103
Kiracıyı Sikiyorum
Bizim bi kiracımız vardı çok sexsiydi ben daha 15 yaşındaydım içimden ah ulan bi büyüsem su kadından kira falan almam bana göt versin yeter neyse bi g
532
Canım Yeğenim Benim
selam ben istanbul dan erdinç bu yazacağım olay geçen yaz başımdan geçti ben evin iki çocuğundan biriyim bir de ablam var benden yaşça çok büyük biz
911
Internetteki Evli Çift
Bir gün nette dolaşıyordum evli bir ciftle tanıştım isimleri cahit ve tülin onlarda bu ilişkiyi istiyorlar telefonla beniSelam ben berk ap yim hep ist
124
Bodrumda Yaz Tatili
Bodrumda Yaz Tatili... Merhabalar! Sitenizi yeni takip etmeye başladım adım sedaT. ve burada yazılan hikayelerin fantazi olduğunu düşünüyorum ve gerç
225
Sexin Tadı
Bundan yaklaşık 3 sene önce idi. O zamana kadar hiç cinsel ilişkim olmamıştı. Sadece 31 çekerek kendimi tatmin ediyordum. O zamanlar kasabaya yakın bi
350
Üst Komsu Nilgün Ve Nalan
|ben henüz 18 yasında hiç cinsel ilişki yasamamıstım.bir gün kapının önünde beklerken nilgün geldi ve beni onlara cagırdı. eve gittik ablası evde po
165
Ben,esim ve transexuell 1
Merhaba. Esim 30 yasinda ve ben 35 yasinda,10 yillik evli olan ve almanyada yasiyan bir ciftiz.Ilk seneler sex hayatimiz cok güzel ve zevkli gecti diy
3503
MUHTEŞEM GECE
Merhaba yazılan hikayeleri okudum ve çok tahrik oldum.başımdan geşembi olayı size anlatmak istiyorum bundan 2 sene önce üniversitede biriyle çıkmaya
108
Seks Saatleri
merhaba ben bu hikayeyi ankaradan yaıyorum.bir yeni taşındığımızmahhalede bir güzel bayan vardı ve bütün mahhale peşinden koşardı ama kızkimeseye pas.
128
Siftah Benden
Merhaba benim adım ‘’Engin Çınar’’.Bundan Birkaç yıl önce önce televizyonculuk sektöründe belgesel programları ile ilgileniyo
140
Gülcan Abla
Ben 19 yaşında ankarada yaşayan bir gencim. Anlatacağım hikaye geçtiğimiz kış başımdan geçti.karşımızda gülcan adında cillop gibi bir manita otururuyo
197
Volkan Gibi Patladım
Geçen Yaz tatilinde Babamlara gitmiştim ve orda bi 3 ay geçirecektim babam annemden bosanmıstı.babam başka bir kadınla evli idi.Neyse fazla uzatmay
192
Dayım Sağolsun
benim hikayem yengemle ilgili bizim üst katta oturuyorlardı yengemsık sık beni yemeğe çağırıyordu dayım içkicinin biriydi hep kavga ededlerdi veben he
442
Ayşe Abla
slm ben almanyadan 24 yasinda bir gencim adim erkan bizim karsi binada 32 yasinda sayif kivrasik sacli beyaz tenli bir dul kadin var adi ayse kocasi
208
Evde Tek Başına
Evde tek başıma canım sıkılıyordu. Dolaşmak için dışarı çıkmaya karar verdim. Kendime ayakkabı bakacaktım. Siyah mini eteğimi, siyah bluzumu giydim. İ
233
Beni Sikti
Beni Sikti merhaba ben 18 yasında bir delikanlıyım ve benim bir kız arkadaşım vardı adıda pınar.bir gün bizim eve gelecekti benimle beraber oturmak i
140