Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Abim Oral Kolem Oldu
cinsel ilişki yapmak amyalamak amasokmak
-----------
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
bize böyle karısınısiktiren dek gelmez
-----------
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1
gerçek olp olmadıını bilmiorum ama size çk acıdım
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ben sıkmek isterim seni
-----------

Reklam Alani

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

en yeni gercek gizli çekim türk sikiş izle sexs hikayesi


en yeni gercek gizli çekim türk sikiş izle

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Nefis
Utanıyorum yaşadıklarımdan... Her şey bir anda gelişti. Aklım neredeydi?.. Eşimi ve çocukları ailesinin yanına Kütahya’ya göndermiştim. Otobüse
339
Tatilde Abimle
AİLECEK BİR TATİLE GİMİŞTİK ABİM BEN BABAM VE ANNEM.GÜZELCE KUMSALDAGÜNEŞLENİYORDUK DENİZE FİLAN GİRİYORDUK ABİM BİRDEN GEL SENLE JETSKİ YE BİNELİMDED
314
Liseli Sınıfta Tecavüz Ettim
Sınıfa girdiğimde içerde sadece Leyla vardı. Tahtayı temizliyordu. Çok beğendiğim, ama bana hep soğuk davranan bir meslaktaşımızdı. Sınıfın boş ol
126
Ben Esim Ve Bu Sefer Teyze Kizi
Ben eşim ve bu sefer Teyze kızı Ben,eşim ve chat arkadaşımız isimli hikayemden sonra o kadar mail aldım ki değişik zamanlarda yaşadığım diğer fantazi
116
YaKıSıkLı_izmirli- Unverstelı Arkdasım
Ben 1.70 Boylarında 21 yaşında ticaretle uğraşan bir erkeğim. Size başımdan geçen bir anımı anlatacağım. Benım onceden tanısmıs oldum bir kız vardı. A
130
Eşim Köpekleri Seviyor 1
|selam ben cenk ben 26 eşim 25 yaşında ben fantaziye açık biriyim ama eşim tam tersi bu yüzden sex hayatımız oldukça molotonlaştı ama eşim çok güzel b
237
Annecim
Sabah işe dinamik başlyım diye enerji içeceği içmiştim. Gerçekten oturduğum yerde duramadım bütün gün, koşturdum bütün gün susmadım. Eve geldiğimde
644
Boludaki Tesadüf Arıza
Iş yerim ankarada fakat ailem istanbulda olduğu için hafta sonları güzel havalarda araba ile gidiyorum yine böyle bir zamanda dönerken gece saatr 11
142
Izmirli Ayca1
Izmirli_ayça1 Merhaba. Adım ayça 28 yaşındayım ve ve izmirliyimi. 22 Yaşında evlenip boşandım ve yanlız yaşıyorrum. Benim hikayem bundan 3 sene eveli
204
Esranin Muthis Gobegi
Esranın Müthiş Göbeği Ben 22 yaşında 1.80 boyunda bir erkeğim ve adım cenk. Sizlere lise son sınıfta başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Ben kızlar
141
Perihan
Selam ben 20 yaşında bir delikanlıyım apartmanımızda oturan 40 yaşlarında kilolu ama tam lömbür lömbür yani. neyse olayı anlatım ... okuldan çıkmıştı
130
Bolu Tarlalarında Seks Dersi 2
Bolu Tarlalarında Seks Dersi 2 merhaba hikaye sever arkadaşlar ben boluda 18 yaşındaki sevgilim ümranla neler yaşadığımı yazmıştım ümrani tam 7 ker
172
Semiha Teyze
Merhaba benim adım ediz. Size başımdan gecen bı olayı anlatmak istiyorum. benim ilk deneyimim diyebilirim.kendimi bildim bileli bizim alt mahallede ot
133
Kadin Gozuyle
Kadın Gözüyle Bir aksam is dönüsü gördümki anahtarimi is yerinde unutmustum sevgilimin gelmesine daha bir saat vardi ne yapacagimi düsünürken yan
112
Bakkal Ismail
Bakkal İsmail Ben istanbul`dan Cenk. Tabii bu gerçek adım değil. Her neyse hikayeme geçeyim :) Gay olduğumu keşfetmem 18 yaşımda ilk mastürbasyona
179
Atesli Bir Gece
Ateşli Bir Gece 17 Yaşındaydım. Oldum olası bayanlara karşı bir zafiyetim vardı, göğüsleri ve daracık amları çok hoşuma gidiyordu. Hep bir bayanın ka
109
Hayvan Ama
Hayvanlar için satıcı geldi uyuzmu uyuz pazarlık ediyor cay içmeye başladık baktım yok hayvanları siz getireceksiniz araba parası vermem yok öyle olur
463
Lezler Yola Geldi
Herkese selamlar. Bir hikaye ile daha sizinleyim. Kısaca kendimi hatırlatmam gerekirse ben İstanbul da yaşayan, 19 yaşında, bir üniversite öğrencisiyi
469
Azgın Karı
Slm ateşli hikaye severler yarrağı kaşınanlar ve amı sulananlar ben 20sinde bu yaşına kadar deneyimi olmamış bir gencim ismimi vermek istemiyorum beni
184
Oldukca Masum
Oldukça Masum Ben oldukça deneyimli biriyimdir. Çok fazla erkek arkadaşım olmuşdur ve sex dahil her türlü deneyimim de olmuşdur. Bir gün en ii arkada
112