Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Abim Oral Kolem Oldu
cinsel ilişki yapmak amyalamak amasokmak
-----------
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
bize böyle karısınısiktiren dek gelmez
-----------
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1
gerçek olp olmadıını bilmiorum ama size çk acıdım
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ben sıkmek isterim seni
-----------

Reklam Alani

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

eski 80li sikişler sexs hikayesi


eski 80li sikişler

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Komsumun Kopegi Ve Kocasi
Komşumun Köpeği ve Kocası Bundan yıllar önce kocamın tayini ile İzmir `e taşındık. Doğup büyüdüğüm kasabadan ilkkez büyük şehire gelmiştim. Küçük yer
159
Dayım Sağolsun
benim hikayem yengemle ilgili bizim üst katta oturuyorlardı yengemsık sık beni yemeğe çağırıyordu dayım içkicinin biriydi hep kavga ededlerdi veben he
443
İşyerinde
Merhaba sex severler şimdi size 2000 yılında başımdan geçmiş bir olayı anlatacağım. Bir fabrikada çalışıyordum ve 1979 doğumlu bir kızda benim yardımc
178
Teyzem Kendi Istedi
Slm ben de sizlere başımdan geçen bi olayı anlatacağım ben 20 yaşında bir gencim sık sık masturbasyon yapıyorum bunu yaparkende hep aklıma teyzemi get
1006
Önce Köpeğim Sonra Kuzenim+18
Bu hikaye tamamiyle gerçektir.ben melek 19 yaşındayım. bi gün odamda oturuyordum porno izliyodum yawaş yawaş tahrik olmaya başlamıştım ewde kimse yok
636
Şeyda Ve Ben
Ben 16 yaşında bir gencim şeyda bizim sınıftaki en sexy kızdı bazen sınıfta bacak bacak üstüne atardı ve her şey medana çıkardı buda beni çıldırtırdı
272
Zevk Tatili
Zevk Tatili Sevgili okurlar, ben Murat(ThickDick)bu hikaye sayfalarını takip edenler iyi tanırlar.Sizlere başımdan geçenleri elimden geldiğince yaz
185
24 Saat
Evimiz küçük olduğu için ablam ve küçük kız kardeşimle aynı odada yatmamız gerekiyordu. Önceden beridir sekse aşırı ilgim vardı. Çoğu gece ablamın ve
299
Ders Veriyorum
Bundan 2 sene evveldi üniversite sınavlarına hazırlanıyordum. ister okulda ister dershanede olsun benim durumum çok iyiydi. (hele matematik). bu yüzde
122
Kardeşler
Kardeşim pelin okuldan yeni gelmişti. Yanında bir kız arkadaşını da getirmiş evde ders çalışmak için üstlerine rahat bir şeyler giymek amacı ile karde
525
Canim Baldizim
Canım Baldızım Ben Adanadan Murat bir şirkette çalışmaktayım, bundan 20 sene önce evlendim eşimin asiye diye bir kızkardeşi var. Asiye bundan 5 sene
246
Sikici
Bundan 2 sene önce annemlerle köye gittik.köye ındıgımız gun gözüme bir güzellik çarptı anneme bu bizim akraba falanmı? diye sorduğumda hayır cevabını
159
Bayanlara Ozel
Bayanlara özel Selamlar arkadaşlar nasılsınız hikayerinizi okudum ve bazılarını beğendim bazılarını begenmedim. Çünkü bayanlar çok asağılamassınız.Ze
101
Komşumun Azgın Kızı
slm bu siteyi coktan beri takip ediyorum size gecen hafta yasadigimbir olayi anlatacagim.bizim komsunun güzel alimli sex bir kizi var bu benim eve gel
358
Dedeme Göt Verişim.
Dedeme göt verişim. Merhabalar ben muharrem emekli birisiyim ilk okul dördüncü sınıftan itibaren hem götümü siktiriyorum hemde göt sikiyorum.Dedem
708
Iş Için Gittiğim Izmirde
Ben şu an 45 yaşında kendi halinde özel bir kuruluşta yöneticilik yapan bir adamım.bundan 5-6 yıl kadar önce iş icabı izmir e gitmem gerekti. yanımda
179
CD
Yaklaşık iki hafta önceydi fevde yalnızca ben ve ablam vardık.Evimizde iki televizyon var. Ablam televizyonda sıkıcı bir flim izliyordu bende flimden
321
Ilk Kez Annemi Siktim
O zmnlar 14 yaşındaydım orta sonda fakat arkadaşlarımdan farklı olarak çok büyük bi alete sahiptim çok kıllı büyük ve genişti annemle babam ayrı olduğ
2001
Deli Çoban Ben-yengem
Kırk yaşında kalp ameliyatı oldum doktorlar iki ay sonra seks yapabilirsin dediler ayda iki defa bu arada hanım 32 yaşında patlamaya hazır bir bomb
668
Beklenmeyen Anda
Beklenmeyen Anda 18 Yasinda bir genc kizim. Cumartesi gunu hic beklemedigim anda yasadigim seyler benim icin sok ediciydi. Daha once chatda tanistigi
95