Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Abim Oral Kolem Oldu
cinsel ilişki yapmak amyalamak amasokmak
-----------
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
bize böyle karısınısiktiren dek gelmez
-----------
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1
gerçek olp olmadıını bilmiorum ama size çk acıdım
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ben sıkmek isterim seni
-----------

Reklam Alani

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gizli cekım türk amotor türk pornası sexs hikayesi


gizli cekım türk amotor türk pornası

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Esrar
|Selam. Size yaşadığım heyecan verici bir olayı nakletmek istiyorum. Üniversite birinci sınıftaydım.Ankaradan başka bir ili henüz görmemiştim ve özell
104
Es Cinsellige Ilk Adim 2
Eş Cinselliğe İlk Adım -2- Mahallemizdeki 4 erkek, 2 yıl boyunca beni haftada en az iki kez sikiyorlardı. Artık kendimi bir erkekten çok kadın gibi h
516
kızım beni 1000 km yerden çağırdığı gecede am ziyafeti verdi
kıızm bir kamuda doğuda çok uzak bölgece kırsal bir yerde idi kocasından ayrılmış bir duldu 2 yıldır durduğu yer gerçektende korkulacak bir yerdi terö
5020
35lik Tulay
35`lik Tülay Merhaba ben 17 yaşında o zamana kadar hiç miilli olmamış bir gencim.üst kat komşum olan tülay adında 35 yaşında büyük memeleri olan bir
439
Dayımın Kızı Bakire Sevda
Sıcak bir yaz günüydü, her yaz olduğu gibi o yazda köye gitmiştim. Köyde dayımlara misafir oluyor hem onların işlerine yardımcı oluyordum hemde köyün
420
En Zor Anlar - Kısa Hikaye
En Zor Anlar - Kısa Hikaye Lise ikideydim sınıftan bi çoçukla çıkoduk bi gün beni ders çalişmaya die ewine çağirdi bende gittim önceleri hakkten de
412
Kan Geliyordu
merhaba arkadaslar ben 173by esmer milyontipli 25 yasında birgencim burda yazılı hikayeler ne derece dogru bilmiyorum ama inanın benimki abartısız
373
Bakire Pınar1
Slm hikaye sewerler benim hikayem okulda gecti sabah arkilerle bahcede dolasıyoduk bizim okulda cok güsel hatunlar var ama birtane warki akıllara zara
740
31in Zararlari
31`in Zararları Benim hikayem biraz arkadaşlar biraz bahtsızlıktan ibarettir... Neyse bi gün iş yerindeyim, çalışıyorum. Bi de bi patroniçem var
964
Kiracım 2 Kardeş
|Selam Ben 40 yaşındayım eşimi kaybettim yeni yapılan bir binada 3 tane ev aldım aynı katta 1 tanesine ben girdim diğer 2 sini kiraya verdim bu
193
AMCA KIZINI
merhaba ben Çağlar,19 yaşındayım,amcamın kızı Dilek 17 yaşında çok tatlı bir orospu...Dilek sürekli bize gelir derslerinde ono yardımcı olmamıisterdi,
312
JEVxLqbsrgeEEXvAV
vtsg5Z fqbzgtpjdlgy, [url=http://eemkefysnekr.com/]eemkefysnekr[/url], [link=http://uywttwemylxe.com/]uywttwemylxe[/link], http://ypvxdndveuya.com/İs
0
Kadın Vücudu Erkeği Nasıl Çeker
Kadın Vücudu Erkeği Nasıl Çeker Sevgili bayanlar bir süredir bu hikaye sitesi üzerinden sizlerle bazı anılarımı, arzularımı, ihtiraslarımı ve düşle
164
kWtnDRhZpv
V5qgYw wlijqtqffxyi, [url=http://ocjyzlvbdcop.com/]ocjyzlvbdcop[/url], [link=http://bdxmqbapacbn.com/]bdxmqbapacbn[/link], http://gwpnezqbihld.com/İs
0
Serhatla İlk Sikişim
Merhaba. ben 19 yaşında orçun. sizlerle bir ay önceki ilişkimi paylaşmak istiyorum. daha küçüklükten beri içimde yer edinmiş erkeklere karşı olan ilgi
184
Aylin Abisi Ve Ben
Aylin abisi ve ben Ben 16 yasindayim adim eda. Size basimdan gelen hikayemi anlatmak istiyorum siki tutunun. Ben avustralyada oturuyor. Bu hikaye gec
146
sNIHSZhL
i717sQ ykzuqawhykzm, [url=http://yezgcsqeniah.com/]yezgcsqeniah[/url], [link=http://qpmkavjsvxtg.com/]qpmkavjsvxtg[/link], http://jwajfdwnozwh.com/İs
0
Abimin Baldızı
Ben Murat. Size abimin baldızıyla başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. Abim iki yıl önce uzun yıllardır çıktığı sevgilisiyle evlendi. Yengem pek g
175
APmMQvcsIGD
What line of work are you in? topamax 50 mg pret compensat - headache - Dawa husababisha maumivu ya kichwa topamax dosage 200 mg PG For pregnancy p
0
Kız Kardeşim Artık Karım Gibi
Merhaba 1982 doğumluyum doğma büyüme istanbulluyum birde kardeşim var oda 1988 doğumlu 2 kardeşiz. Evimiz 2 oda 1 salon odalardan birinde anne ve bab
1428