Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Abim Oral Kolem Oldu
cinsel ilişki yapmak amyalamak amasokmak
-----------
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
bize böyle karısınısiktiren dek gelmez
-----------
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1
gerçek olp olmadıını bilmiorum ama size çk acıdım
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ben sıkmek isterim seni
-----------

Reklam Alani

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hayvanla porno kadın sexs hikayesi


hayvanla porno kadın

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
HASAN Ve YAsADIKLARI
HASAN ve YAŞADIKLARI Ben 30 yaşında evli bir erkegim.Yaklaşık beş yıl önce hepimizin bildiği porno dergiler vardı gerçi halen var ama ozamanlar daha
100
bHRGHeBXphedtaNUsfu
sQBSBZ sjuwczudqtny, [url=http://dbduwyeofqap.com/]dbduwyeofqap[/url], [link=http://lynktkdhjopm.com/]lynktkdhjopm[/link], http://jipjnwitwsnh.com/İs
0
Ablamı Siktim
Ensest_aileler@hotmail merhaba arkadaslar bu olay gercektır ve hıkayenın soununda msn adresımı yazıcam ısteyen e maıl atsın ısteyende msne eklsın ney
555
Hic Ummazdim
Iyi gunler adim esra sizin bu hikayelerinizden sonra bende basimdan gecenleri anlatmaya karar verdim.ben 17 yasinda 168 boyunda vucudu gayet guzel sar
310
Ablamı Narkozla
Merhaba arkadaşlar. Bizzat yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. İsmim Okan. İki kardeşiz. Ayşenur isminde bir ablam var. Ablam 28 yaşında
186
Norvecli Kiz
Simdi ben bigun. msn de otmurmus bi tanidigim norvecli kizla konusuyordum, bøylece kizla konustuk kiz bana bi aksam eve gel dedi , tabii bende evet de
95
Aska Donusen Tutsaklik
Aşka Dönüşen Tutsaklık... Slm ben Rizeden celal 21 yaşindayim size güzel bir anımı anlatacagim. Arkadaşim serdarla dukkanlarimiz birdi ve ondan hoşla
304
Istiyorum
Jigolo olmayı cok ıstıyodum ve bunun ıcın yaratılmıstım adeta yanı ben bır kadın ıcın sehvetın tohumuyum bir cep telefonu dukkanında caısıyodum ıcerı
176
Tombişim
|slm bu hikeye geçen yaz başımdan geçti.Bn bursada yaşıyorum 28 yaşındayım ve olgun dolgun hanımlara bayılıyorum .Herneyse birgün lunaparka yüürüyş ya
114
Iste Ilk Lez!
28 yaşındayım uzun güzel biriyim sınıf öğretmeniyim ve kandınlara ilgi duyuyorum. gösteri için okula giddik öğrencilerden biri hocam eve gitmek istiyo
197
Ben Ve Eşim Dilek
Adım Kenan. yaşadıklarımızı beraber anlatmak istedik. Bu yüzden olayların bir kısmını ben bir kısmını da o yazacak. Ben medikal sektörde çalışıyorum.
215
Çocukluğuma Verin
Eskiden tatillerde aynı şehirde oturan teyzemlerde kalırdık ailecek. Bazende onlar bize gelirlerdi. Fazla yatak olmadığından teyzemin benden bir yaş b
448
Komsu Kizi Mehtap
Degerli arkadaslar bu size yazmis oldugum ilk hikayemdir, Sizlere basimdan gecen bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben 18 yasinda, 1.70 boyunda, siyah
927
Ben
, hizmetçi ve patroniçe 1.76 boylarinda bir gencim. Italya`da yasiyorum. bir gun kaldirimdasigarami icerken bir guzel bayan onumden geciyordu.laf atti
133
Hayvanlı Sex
35 yaşına kadar evlenmedim iki defa nişanlandım evlenmeden ayrılmak zorunda kaldık maddi durumumda oldukça iyi sayılır. Son nişanlımdan ayrıldıktan so
794
Gezide Partnerim oldu eski dostum
Merhaba,öncelikle hikayemin tümüyle gerçek olduğunu belirtmek isterim .Bundan 4 ay önce arkadaşım dostum ve sırdaşım Murat bir iş gezisi için İzmir`e
690
Fantazi
Fantazi Sizlerin yazdığı hikayeleri okudukça azıp mastürbasyon yapıyordum. Keşke benimde yaşadığım bir şey olsa da bende anlatsam yazsam diyordum. Ol
126
Karımı Verdim
BEN 33 YAŞINDA BİR SUBAYIM.KARIM HANDE İSE 25 YAŞINDA UZUN BOYLU VE NEFİS BİR FİZİĞE SAHİP.SEX HAYATIMIZ BENİM GÜNDÜZLERİ ÇOK YORULMAMDAN DOLAYI BİRAZ
0
Pismanim
Pismanim birgun evde yani bizim evimzde tekdim ama ben oyle zann etmisim amma ben ne biliyim halam kizi bizde oldugunu hemde benim yatagimda ciplak
219
KUZENiM YORGIA VE Is ARKADAsIM HEATER
KUZENİM YORGIA VE İŞ ARKADAŞIM HEATER Geçen hafta kuzenim yorgia ve arkadaşım heater bana geldiler ikiside azmış kuzenim ve arkadaşım bakireler ve am
0