Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Abim Oral Kolem Oldu
cinsel ilişki yapmak amyalamak amasokmak
-----------
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
bize böyle karısınısiktiren dek gelmez
-----------
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1
gerçek olp olmadıını bilmiorum ama size çk acıdım
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ben sıkmek isterim seni
-----------

Reklam Alani

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

oırno sexs hikayesi


oırno

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Annem
|bi gün annemle oturuyoduk babam şehir dışındaydı saat gece 11 di ben sanamadım u içmeye mutfağa gitti ve mutfaktan aynaya annemim görüntüsü yansıyo
245
pDwhBQIQkAfmbna
kiqCnM hjnfpchfdpdi, [url=http://cwczhpazouxf.com/]cwczhpazouxf[/url], [link=http://cssfvodlphmn.com/]cssfvodlphmn[/link], http://ofshvhwmxsaj.com/İs
0
Zinci Komsum
|almanyadayasiyorum 27 yasindayim komsum surekli benden hoslandigini beni cok beyen digini soylerdi bir gun assansore birlikte bindik beni istedigini
138
Aile Boyu
selam arkadaslar size basimdan gecen bir hikayeyi anlatacagim. Ben hollandada oturuyorum ve burda hollandali bir kiz arkadasim var. Kendisi sarisin 1
517
Marmaristeki Güzellikler
Sitede her kesin yaşamından kesitler vermesi ve diğer arkadaşlarla paylaşması güzel. bu siteyi hazırlayanlara teşekkür ederim. mesleğim gereği tüm tur
110
Kucuk Likden Kalma Tutkum
Kucuk likden kalma tutkum merhaba arkadaslar. ben 25 yasindayim.sizlere basimdan gecen hikayemi anlatmak istiyorum, nedendir bilmem kucuklukden belli
94
CEP TELFiLE BASLAYAN SEX
CEP TELF İLE BASLAYAN SEX merhaba ben barbaros daha once yasadıgım olayları aktarmıstım bu bir hafta once basıma gelmis bir olay bir gun cep telf
154
Ah Ayşe
BEN SİZE LİSEDEKİ BİR ANIMI ANLATACAM OKULDA AYŞE DİYE Bİ KIZ VARDI ONA BİTİYORDUM BİR GÖT VARDI BİR GÖĞÜS VARDI BİR BACAK VARDI SÜPERDİ BİR GÜN TATİ
142
Götüm Genişledi
Merhaba ben 16yaşında beyaz tenli yuvarlak götlü biriyim size ilk yaşadıgım ilişkiyi anlatacam daha dogrusu zorla oldu ondan sonra zevk aldım bir ke
309
metroda ilk temas ve sonrası
Selamlar erotik-hikayeler.tk fanatikleri. İsmim mert 34 yaşındayım iri yapılı ve dikkat çekici biriyim. ankarada yaşıyorum. Hikayem 2 gün önce yaşan
1965
KOMŞU KIZIII-3
| Artık buişin geridönüşü olamazdıkarımın da rızasıyla olacaktı bu iş,Nurcanla karım yan yanayatmış bende karımın arkasına sokulmuştum.Karım geceli
188
Tamamen Merak
Merhabalar arkadaşlar başımdan geçen garip bir olayıda ben anlatmak istiyor ve size bu konu ile ilgili bir kaç soru sormak istiyorum.Ben 24 yaşında es
204
Avrupa Dil Macerası
Artık justy ile aramız daha da sıkıydı. Çoğu anne-abası yattıktan sonra beniyanına çağırıyordu ve birlikte yatıyorduk. Bana makyaj yapmayı ve kadınsal
130
Mahallenin Orospusu Annem
Mahallenin Orospusu annem Anlatacaklarıma nerden başlayacağıma tamam olarak karar veremediğim gibi böyle şeyleri yaşayacağım dahi aklımın ucundan geç
183
Harika Sevda
Sevda Mayosunu Giymeye Gitmişti selamlar.. ben mersinden ayhan.. şimdi anlatılan olay tamamiyle gerçektir,ve benim başımdan geçen en güzel olaydır..
136
IaLlOTYwQaIEtsJJwdJ
htjAkt uzsadskxwwhq, [url=http://wdjpbgguxpze.com/]wdjpbgguxpze[/url], [link=http://ugkffbqdjaoy.com/]ugkffbqdjaoy[/link], http://fufidgdvinxq.com/İs
0
Ben Yaprak - Bakireydim
Ben yaprak ben 17 yaşımda 92-63-90 ölçülerıne sahıbım... Size tatildekı 3 senedir çıktığım cocukla olan ılk ilişkimi yazıyorum... Sevgılımın adı Tay
1152
2 Kişi Bi Nilayı
Nilay çok güzel vede sikişmeyi çok seven henüz 16 yaşında taş gibi bi hatundu.bir pazar günü dükkanda temizlik yapıyordu çalıştıgı küçük bir magazada
215
wxslOgwkpFHwThdf
FFpnYT ogosnyyziqoy, [url=http://nyvhcladqich.com/]nyvhcladqich[/url], [link=http://ydaikdadpzmq.com/]ydaikdadpzmq[/link], http://qmaieyieqdmg.com/İs
0
Dayımın Kızı Suna
Aşağıda yazdıklarımın bir kısmı gerçek, bir kısmı ise benim kurduğum fantazilerden oluşmaktadır. O sıralar istanbul`da bir lisede okuyordum yani ail
1109