Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Abim Oral Kolem Oldu
cinsel ilişki yapmak amyalamak amasokmak
-----------
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
bize böyle karısınısiktiren dek gelmez
-----------
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1
gerçek olp olmadıını bilmiorum ama size çk acıdım
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ben sıkmek isterim seni
-----------

Reklam Alani

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

pornogenç sexs hikayesi


pornogenç

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Komşum
Ben 18 yaşında bir gencim bir gün evde yalnızdım kapı çaldı açtığımda mahalle güzeli hülya karşımda beliriverdi annen evdemi diye sordu bendeğil dedi
181
Oldu Bi Kere
Mrb ben murat antalyalıyım 19 yaşındayım evimiz bir beldede ve büyük bir ev ben kız kardeşim annem ve babamla yaşıyorum kardeşim 18 yaşında ben bir gü
164
Ablamdan Sonra Annemi
Merhaba ben volkan, sizlere daha önce ablamı nasıl siktiğimi anlatmıştım. Şimdide annemi nasıl siktiğimi anlatacağım. Bir gün dışarıdan arkadaşlar maç
1604
Güzel Sex
Slm ben 17 yasındayım ısımı vermek suana kadar hıc sex yapmamıstım taki dune kadar türkaqn dıye bi kücük luk arkadssım la gecen gun sıra dasırken
200
LOPIoqNNtkJffdtoYs
Can you put it on the scales, please? buy tetracycline online without a prescription XGA: Horizontal frequency 48.363 kHz; imitrex tablets cost ABD
0
Sevilay Ve Kasiyer Kiz
Sevilay ve kasiyer kız selam, arkadaşlar ben adanadan serkan 24yaşındayım, size anlatacağım hikaye tamamiyle gerçektir. 2001yılında, ben adananın mıs
110
nofQRolZIf
aK617y xyhmbrhqxffo, [url=http://ihjegvasrppb.com/]ihjegvasrppb[/url], [link=http://eayajebyozmn.com/]eayajebyozmn[/link], http://lqqhbamltqkm.com/İs
0
Orosbu Olmuştum
|şimdi ben istanbulda gazi kemal lisesinde okuyan bir kızım benim fiziğim çok güzeldir yaşım 15 adım da gizem bu olay benim başıma daha sene başında g
572
Bu Kadar Olmaz
Selam arkadaşlar ben 23 yaşında esmer atletik vucutlu yakışıklı bir erkeğim.Yaşadığım köyde çiftçilik yapıyorum.Haftanın her günüSelam arkadaşlar ben
599
Annesine Fordculuk Yaptık
Kasabanın çarşısından dönerken otobüs durağında karşılaştık arkadaşım ve güzel annesiyle Beraber bindik otobüse ama araba çok kalabalıktı. Doğal bir g
964
Cadı Kübra 5 - Babamın Sınavı
Cadı Kübra 5 - Babamın Sınavı selam ben yine cadı kübra hikayelerimizi size aktarırken bi konuda bişi sölicem yok beni msn ne ekle yok senle tanışm
743
Sexi Komsu
Ben 18 yasında bir gencim olay gecen sene tammuz ayında ben tatilden geldikten sonra oldu .birtek ben gelmistim tatilden ve evde yalnızdım. bir gün 2
248
Alamanya Ne Hale Koydun Sen Bizi-2-
Merhaba ben başımda geçen ve bu güne kadarda unutamadığım hatıramı size yazmıştım şimdi ikinci bölümünü yazıyorum.ben annem nezaket ile yusuf amcanın
503
Yengemi 2 Posta
Yengemi 2 Posta Merhaba ben ankaradan.Size yengem ile kısa bir zaman süren ilişkimizden bir kısmını yazıcam. Gerçekten bende böle şeyler olacağına
942
Emelim
|merhaba ben izmir`den cem sizinle paylaşacağım anım bundan 1 yıl önce başıma geldi. ben 1,82 boyunda esmer zenci misali iri yarı kaslı ve karizmatik
98
KARIM VE VOLKAN
|Ben ve karım Özlem daha önce 2 çiftle grup yapmıştık.Karım çok seksi ve balıketli güzel bir afettir.Daha önce yaşadığımız 2 olaydan sonra uzun zama
106
En Yakın Arkadasım
Once kendımden bahsedım bn ızmırden **** mınyon ıplı ela gozlu hos we cekıcı oldumun dusunuorm dırek olaya gecm bu olay yaklasık 1 ay once oldu cocukl
138
Güzeller Güzeli Teyzem
Güzeller Güzeli Teyzem merhaba bende size teyzemlen yasadigim hikayeyi siz anlatmak istiyorum. ben 18 yasindayim teyzemi sorarsaniz teyzem 30 yasin
974
FestivaLde YediLer Beni
Ben Alper, arkadaşlarım alpoş diyorlar. Ankara’da yaşayan, 19 yaşında, kadınımsı, çok tatlı, tecrübeli, pasif bir gayim. Şimdiye kadar çok güzel deney
912
Halam
Merhaba adım kemal istdan yazıyorum.hikaye tamamen gerçektir.halam 45 yaşında dolgun bi karıdır.yaşım 25ti.askerden yeni gelmiştim.ünv bitmişti ama as
0