Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Abim Oral Kolem Oldu
cinsel ilişki yapmak amyalamak amasokmak
-----------
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
bize böyle karısınısiktiren dek gelmez
-----------
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1
gerçek olp olmadıını bilmiorum ama size çk acıdım
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ben sıkmek isterim seni
-----------

Reklam Alani

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

seks filmi izleyin sexs hikayesi


seks filmi izleyin

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Sevgili Yarragim Ve Fuatinki
Sevgili Yarrağım ve Fuat`ınki Sadece ikimizin olduğu asansördeki yakışıklının bana bakışlarındaki erotizmin yarattığı o tuhaf heyecanı bende ona aynı
138
Yengemin Seks Dersi
Merhabalar.. Ben şu an 27 yaşında evli bir erkeğim size nişanlı iken başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bir gün ailece dayımlara oturmaya gi
182
Abimle Kampta
Selam ben hülya, sizinle bu yaz tatilinde yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum. Bu yaz tatil için babamın çalıştığı kuruma ait kampa gittik. güzel, ekon
880
Dileği Sekreter Olarak Aldım
Bundan on onbir sene kadar önce idi. Meslek hayatıma atılalı daha bir, bir buçuk sene kadar olmuştu. İşlerimi takip etmek için büromdan ayrıldığımda g
212
Zevk Çığlıkları
Mrb ben 18 yaşında balık etli dolgun göğüslü bi bayanım.ztn erkek arkadaşımda en çok göğüslerime bayılır.fazla uzatmadan yaşadığım zevki anlatayım.erk
197
CİNE5 VE KIZKARDEŞİM
 Ben sizinle yaşanmış olan bir anımı anlatacağım.ben her zaman olduğu gibi cine 5 seyrediyordum.fantasy programında erotik film vardı.ben her zam
724
Taksicilere Kur Yaparım
Selam, merhaba ben Arif 18 yasımdan beri erkeklerle beraber oluyorum ve bundanda cok zevk alıyorum. Tipimde asla kadınsı bir ifade bulunmuyor. Ancak h
159
Banyo Günü
Evdeki çocukların en büyüğü olmak kadar zor bir şey yoktur. Her şey senden beklenir. İşte, fedakarlıkta. Ben 17 yaşında 5 kardeşin en büyüğüyüm. Evdek
499
Benim Herşeyim
Slm ben banu 22 yaşındayım sıze yaklaşık 4,5 ay önce yaşadığı bir ilişkimi anlatmak istedım . Ben haftata sdonu için kız arkadaşımla birlikte alı
135
Uludağ Da Yalnız Liseli
ULUĞDAĞ DA YALNIZ LİSELİ  selamlar bunda  ay önceydi  bir yaz günü dağ yolunda arabayla geziyordum bira aldım hem içiyorum hem geziyor
236
17 Yas Sendromu
17 Yaş Sendromu Selam arkadaşlar. Ben Adapazarı’ndan Neva. Size 2 hafta önce yaşadıklarımı anlatacağım.
644
Sıkı Yaka 2
Arzuyu artık kölem yapmayı başarmıştım. Ne dersem kabul ediyor benim ,istediğimi yapıyordu. bütün gün onun için diktirdiğim ve satın aldığım dar yakal
91
BİLGİSAYAR HOCAM
okulda çok yakışıklı bir bilgisayar öğretmenimiz var, onu çok beğeniyordum ve üstelik bekar. ondan hoşlandığımızı türlü yollarla belii etmeyeçalışıyor
173
ENİŞTEME SİKİLMEK İSTİYORDUM KOCAMDAN GİZLİ VE BAŞARDIM
MRHABA BEN 22 YAŞINDA EVLİ 1 ÇOCUK ANNESİYİM BENİM KIZ KARDESİMDE EVLİ BENDEN 3 YAŞ KÜÇÜK VE ENİŞTEMİ NERDE GÖRSEM ÇOK ARZULUYORUM BİRGÜN BACIM GEL
2102
Msn De Seks Seansı
|Msn`de bir profil hazırlamış, "adult" içerikli bayanların profillerine, msn`de tanışma tekliflerinde bulunuyordum. Açıkçası pek bir şey çıkmamıştı ba
93
Bekçi Köpekleri
İnetrnette hayvalarla sex olayı baya dikkatimi çekmişti . neyapıp etmelibende denemeliydim. ama nasıl olacaktı. büyük şehirde olmanın vediği sıkıntı .
0
Eniştemin Yegeni
Ben 20 yaşlarında olayı uzatmadan size olayımı anlatayım daha gecenlerde oldu eniştemin yegenide 17 yaşlarındaydı birgün eniştem güle gittigimde oda
194
HaLe AbLa AsKiM Ve BeN
HaLe_AbLa_AsKıM_Ve_BeN Merhabalar oncekı hıkayemı sızlere yollmaıtım ve buyuk bır beyenıyle karsılastım kı anlamadım tek sey sudur kı erkek arkadasla
79
Mukemmel Bir Anne
Mükemmel Bir Anne Odanın içine gün ışığı henüz dolmuş, sarı perdelerden süzülen ışık odayı sonbahardaki ağaçların rengini anımsatan sarımtrak bir r
0
Ah Abi O Neydi
ben şu anda 23 yaşındayım başından gecen ve birolayı paylaşmak ıstıyurum sızınle istanbulda dügün vardı ve annemleristanbula gıtıler abımle ben ev
300