Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Abim Oral Kolem Oldu
cinsel ilişki yapmak amyalamak amasokmak
-----------
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
bize böyle karısınısiktiren dek gelmez
-----------
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1
gerçek olp olmadıını bilmiorum ama size çk acıdım
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ben sıkmek isterim seni
-----------

Reklam Alani

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

turkiştubeporn sexs hikayesi


turkiştubeporn

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Deli Oluyorum Ayaklara
Merhaba Bu sitenin hastaları.Sex şüphesiz bu siteyi ziyaret eden herkezin ortak isteği arzuları.Kimi onu kimi bunu sever. Gecenlerde bir kadının i
66
Netten Gelen Seks
Netten Gelen Seks Evet bu tür hikayeleri seviyorum ama ben gerçekciyim yazacagım olay izmirde geçti.38 yaşında evli biriyim ama her erkek gibi gözü
127
Çaycı Bayanla
Selam ben Engin 19 yaşındayım bir kozmetik firmasının muhasebe bürosunda çalışıyorum. Bundan 2 hafta önce büroda çalışırken hesaplarda bir karışıklık
220
Amcamın Kızını Zorla Da Olsa
selam ben sitenizi 1 yıldır okuyorum ço hoş neyse konuma geçmek istiyorum bundan 5 yıl önce henüz daha 18 yaşındaydım kocaman kalcaları ve gögüsleri i
389
Gayyyyy
Mrb arkadaşlar ben 18 yaşındayım taş gibi bir erkeğim 15 karı bile olsa bir anda hepsini sikecek gücüm var ama birgün arkadaşın biri ibnelik yapıp sik
182
ıyı Bı JIGOLAYIM
Slm adım sedat 26 yasındayım oldukca yakışıklı ve atletık yapılı bırıyım yaklasık bundan 1 yıl önce chatten tanıştıgım aslı adında bı kızla tanıştım k
98
Elda Frankoyla Sex Odasi
Elda Frankoyla sex odası!!!!! Yine ben yani İlker size bi hikayemi daha anlatmak istiyorum. Bu kez de yine harika ve müthiş seksi bi öğretmenden bahs
361
Olmaz Böyleşey
selam.ben 32 eşim 30 yaşında.5 yıllık evli çiftiz.Hani şu laf vardırya :ilk başlarda evliliğimiz iyiydi fakat gittikçe monotonlaştı diye..gerçektende
192
PROVA
Altmışlı yıllarda okula gidiyordum. O zamanlar, kız olsun oğlanolsun, siyah önlük giyerdi ilkokul çocukları. Hatta bir kısım okullarda bile böyleydi.
127
Köpeğimin Kulübesi
Bir gün Evde kimseler yoktu.. Evin arka bahçesinde köpeğimiz tomun kulubesi vardı.. Biraz köpekle oynayayım diye arka tarafa gittim.. köpek kulubesini
143
Uçuşa Hazırım
ben kamu da çalışan mühendisim özellikle yaşlılara karşı dayanılmazistek duyuyorum özellikle 40 50 arası yaşlardaki benim için önlenemez arzu geçenle
255
Abimin Kalın Yarağı-2
Abimin kalın yarağı-2 Tekrar selam..Ben bundan önceki abimle yaşadığım anımı anlatdığım gibi sıcağı sıcağına yaşadığım anımı anlatacağım.Abim emek
272
Muhtesem Donus2
Muhteşem Dönüş-2 Merhaba arkadaşlar daha önceki gönderdiğim yazımda sizlere hafta sonu yaşayacaklarımla ilgili haberler vermiştim şimdi detaylar hakk
142
Sonunda Oldu
merhaba 27 yaşındayım vede sex düşkünüyüm yaşlıkadınlarlaolmak deyişik insanlarla olmak derken birde travesti olsun istedim yada transexsüel derken ge
116
Barda Başladı
Simdi size anlatacağım olay 1991 senesinde yaşadım. Ben Almanya da yaşıyorum ve o zaman kendime bir daire tuttum, bir fabrikada Tekniker olarak calsiy
70
Salim Ve Karısı
Merhaba arkadaşlar sizlere başımdan geçen bir olayı anlatıcam. Bir gün Antalya larada karavanımı bir kampinge parkı ettim ve tatil yapıyordum. Salimle
86
OLGUNLARA SELAM
Şu an 25 yaşındayım ve istanbulda oturuyorum 180 boyunda mavi gözlü ve kumralım.Herkes hoş olduğumu söyler bunlardan biride 48 yaşındaki yengem.Yengem
128
Travesti Nazlı İle Hayatımın Sexi!
Ben bir cross dresserım. 32 Yaşında tek başına yaşıyorum. Dolabım baya geniştir ve biseksüelim. Hem kadınları hem de travesti ve kadınsı gayleri seviy
797
Annemin Şalvarı
Ben 17 yaşıma girmiştim o zamanlarda annemin üvey kızı gelmişti çok düzgün bir fiziği vardı bir gün tam 31 çekerken onun mavi donunu fark ettim onun k
191
Turist Güzelini Delirttim
SELAM MİLLET heppinize iyi okurlarr sıkkor yaşıyor ve hissettiriyor antalyada yaz tatilindeydim tatilimiz 3 cü gündeyim halen birini sikememiştimmm
271