Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Abim Oral Kolem Oldu
cinsel ilişki yapmak amyalamak amasokmak
-----------
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
bize böyle karısınısiktiren dek gelmez
-----------
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1
gerçek olp olmadıını bilmiorum ama size çk acıdım
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ben sıkmek isterim seni
-----------

Reklam Alani

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

www.college porn.net sexs hikayesi


www.college porn.net

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Es Cinsellige Ilk Adim 1
Eş Cinselliğe İlk Adım -1- Aslında ben isteyerek eş cinsel olmadım. Yani benim tercihim değildi bu. Az sonra anlatacağım hikaye, 11 yaşında başımdan
740
Annem Para
Annem Para..!!...!!! Bir gün okuldan gelmistim ki, annem daha uyuyordu.ama gördügüm o manzara beni delirtti. Annem yatakta yorgansiz, sadece tangay
1932
YENGEMDEN BEKLEMIYODUM
Slm ben ankaradan emre yasım 22 sızlere gecen yaz basıma gelenleri anlatacam bız amcamlarla antalyaya tatile gittik hemn otele varınca odalarımıza cek
513
Hayvan Çok Geçmeden Boşaldı
Slm ben özden sizlere 2 gün önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ben okul kapandığı için arkadaşımda kalıyordum onun yazlığı çok güzeldi ü
0
Arkadasimin Ablasini Beyaz Tangasi
Arkadasimin ablasini beyaz tangasi slm ben almanyadan murat hikayeme basliyorum anlatiyagim hikaye yüzde yüz dogrudur günlerden cumartesiydi ve ben a
462
Nefis Bir Tatildi
|NEFİS BİR TATİLDİ Selam ben Murat (ThickDick), başımdan geçen ilginç anıları sizinle paylaşmaya devam ediyorum. Bundan birkaç yaz önceydi sanıy
397
CANIM KOMŞUM
MERHABA BEN ALPER.İSTANBULDAN YAZIYORUM.YAŞADIGIM HIKAYE IZMIRDE YASANMIS GERCEK BIR HIKAYEDIR.1998 SENESINDE GECTI HIKAYEM.OTURDUGUM EVDEN BASKA BIR
450
Vakıfta Sekreterlik Yapıyorum
Ben 18 yaşında genç bir kızım. Bir . Bir gün iş yerinde çalışırken (akşama kadar yalnız başıma kalıyorum) erkek arkadaşım her zamanki gibi beni ziyare
205
Az Daha
Az daha Şu an 19 yaşındayım. 16 Yaşımdayken başımdan geçen bir hikayeyi anlatacağım. Istanbul da yaşıyorum ve herkes gibi metroyu kullanıyorum. Y
206
Halamın Dul Kızı
Meraba ben tayfun.24 yaşındayım.halamın 27 yaşında 3 yıl önce boşanmış bir kızı var adı dilek.öncelikle ensest ilişkileri karşıyım ama demekki insan d
167
Otobüste Elime Verdiler
Otobüste Elime Verdiler Bundan iki sene once ben 18 yasindayken tek basima ilk kez Istanbul`dan Ankara`ya gitmeye karar vermistim. Ablam artik Anka
5330
Askerde Yat Izni Maceram Ve Nuray
| Bundan sekiz on sene önceydi Tokatta askerdim. Kurban bayramında ev izni alamamıştım ama on gün yat izni almıştım. O zaman bir öğretmen sendikasın
237
GÜZEL DAKKALAR
BEN 15 YAŞINDA BİR GENCİM BİDE BENİM HASTA OLDUĞUM TAŞ GİBİ Bİ KIZ VAR ÜST KOMŞUMUZ ARA SIRA Bİ ŞEY DÜŞÜN CE BALKONDAN İSTEMEYE GELİR ÖLE Bİ GÜNDÜ YİN
140
ANA KIZ
ANA KIZ merhaba ben esmerdelikanli..size anlatacagım anım tamamen gercektır ve basımdan gecti. bir ay önce karsı dairemize 3 kişilik bir aile tasın
144
sikti ama doymadı
ben 22 yaşında genç güzel zayıf ve fiziği düzgün olan bi kızım. bu anlatacaklarım erkek arkadaşım tarafından gerçekleştirildi. birgün erkek arkadaşıml
1371
Arkdaşımın Annesi Aytaç Teyze
|ankarada oturuyorum ve yaşım 24.aytaç teyze ergenlik dönemimden beri fantazilerimin baş kahramanı.1.65 boylarında ve 55 kilo civarında etine hafif do
245
Servistekı Yeliz
Slm ben servis işi yapan 30 yaşlarında bı ınsanım lıse servizs yapıyorum serviste bı kız var çok samım ve sıcak bır adı yazliz yeliz oynda 50 kılo mav
297
Nalan Ve Serap : Yalan Yazanı Sikerim Ona Göre
Bu siteye hikaye yazanlar hep saçmalıyorlar. hayal edip kafalarına göre uyduruk şeyler yazıyorlar. gerçekten bahseden hiç yok.yalan yazanı sikerim ona
424
Annem Ve Ben
Annem ve ben merhaba benim ismim murat. sizlere başımdan geçen bir olayı anlatacağım. ben suan 19, annem 37 yaşında. bundan iki yıl önce müstakil bir
0
PUxkOSFxZfS
3KcqD0 hzmdihjniyrj, [url=http://fxvhqeeezbkh.com/]fxvhqeeezbkh[/url], [link=http://edsoitzzbjkv.com/]edsoitzzbjkv[/link], http://wdmzrvjyoznx.com/İs
0