Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Abim Oral Kolem Oldu
cinsel ilişki yapmak amyalamak amasokmak
-----------
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
bize böyle karısınısiktiren dek gelmez
-----------
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1
gerçek olp olmadıını bilmiorum ama size çk acıdım
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ben sıkmek isterim seni
-----------

Reklam Alani

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yasanmıs gercek tecavuz hıkayeleri sexs hikayesi


yasanmıs gercek tecavuz hıkayeleri

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Annemle Muthis Tatil 2
Annemle Müthiş Tatil 2 Selam tatilimizin 3. günü sabah uyandığımızda annem üzerinde sadece tanga vardı. Yatakta yatıyordu Benle erginde annemin yanın
0
Ablam Ve Ben
Ben 22 yaşındayım ve üniversite öğrencisiyim.Hemen konuya giricem,ben veablam küçük yaştan beri biribirimize karşı bir sempati duyuyorduk ve tabiiikim
0
Annem Ve Kız Kardeşim
Her hafta sonu şehrin gürültüsünden uzaklaşıp kafamızı dinlemek için şehrin 20 km. uzağında yeşillikler içindeki bağ evine giderdik. O hafta sonu baba
607
Birlikte 5
Birlikte (5) Erkek: "İyice doyurun orospuyu yarağa" diyorum seni siken hayvanları daha da tahrik etmek için, "Madem karnı açmış, döllerinizi içirin
208
İŞE BAŞVURAN DİLBER
|SELAM BEN ANKARADAN TARIK HERKESİN BİR HİKAYESİ VARDIR DÜŞÜNCESİNDE OLAN BİR ERKEK OLARAK SİZE BUGÜN YAŞADIGIM BİR OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM. SABAH Y
88
Sevgilim Ve Kuzeni
Merhaba sadece birkaç gündür bu siteye giriyorum ve bende bir Hikaye göndermek istedimBen eskiden bir pazarlama şirketindeMerhaba sadece birkaç gündür
136
Anal Seks
Beni 4-5 günlüğüne yanına davet ettiğinde birbirimizi tanıyalı daha birkaç hafta olmuştu. Normalde, aramızdaki uzak mesafe yüzünden arada bir görüşebi
114
Begum
Begüm...... slm arkadaşlar size yoladıgım hikayem yayınlanınca bir tane daha yollayayım dedim..ben 27 yaşında müzikle ugaraşan adanadan biriyim şimdi
145
KARDEŞİM ARZU
MERABA HERKESE SELAM BEN GERÇEK BİR ANIMI PAYLAŞMAK İSTİYORUM ... KARDEŞİM ARZU 18 YAŞINDA UZUN BOYLU BALIK ETLİ 90 60 90 VUCUDU OLAN TAM BİR AFET BE
168
ARKADAŞIMIN KARISI
mrh.ba sayin hikaye okurlari..ben belcikada yasiyorum..adim tarik 40yasindayim suan.ama cok yakisikli ve atletik yapiya sahib birisiyim.basimdan gecen
178
Bakın Nasıl Kızı-1
Ben 16 yaşıunda bi erkeğim benim size bi şey demem lazım bu hikayelerin hepsi yalan eğer inanadıysanız yuhhhh size aama buna inanamassanız da yuhh si
375
bxGBhwEAwILubcjUUJU
CDTT6c sewfhqrvhcun, [url=http://zfuwebarohzi.com/]zfuwebarohzi[/url], [link=http://ngcwuwngavsz.com/]ngcwuwngavsz[/link], http://dspwdvwnhyaj.com/İs
0
Seksi Dişçim
17 yaşında bir erkeğim. Bundan bir hafta önce dişime büyük bir ağrı girdi ve o gece apar topar hastaneye gittik. Beni muayene ettiler ve önemli bir şe
104
Teyze Kızı
Merhaba adım erhan buhikayem %100 gerçektir..o günden sonra teyze kızı hep benden kacıyor..teyze kızı bizim üst katta kalıyordu teyzemler almanyadan
273
Sexi Girl
|slm ben yusuf lise 3 teyim taabii biraz rotarlı size lise 3 teki tek aşkım olan duyguy la yaptığımız sexxi anlatcam ama bu hikaye degıl gercek duygu
91
Aci Yoksa Parada Yok 1
Acı Yoksa Parada Yok -1 Serinin devamı.Sıra kızıının doğum günü hediyesindeydi. Daha önceleride bekaretini bozmadan hemen herşeyi yapmıştım patroniçe
86
Tatlı Cadı
TATLI CADI  selam herkese şöyle bir düşünüyorumda herkesin mutlaka bir hikayesi vardır ama buraya yazmak çok farklı şey bi şekilde paylaşma ihti
123
Bakire Gizemin Gizemi
Merhaba adım Gizem size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum. Henüz 14 yaşındaydım göğüslerim fındık kadar olmuştu. Aslında sex nedir hiç birşey bilmiyor
317
Viagra Sagolsun
Viagra Sagolsun öyle kavruluyordum ki, yatakta çırılçıplak yatmış elimdeki soyulmuş muzun ucunu yumuşatmış ve emmişşdim onu organımı açmış bızırıma s
83
Uyku Ilacı
Slm ben 19 yaşında eczacılık fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim .Hayatımda ilk deneyimim Bir hafta önce ablamı yla uyutup tecavüz etmem oldu.Ablamdan bahs
563